Formarea unei comenzi, plată, livrare și returnarea mărfurilor

FORMAREA UNEI COMENZI

Puteți face o comandă desinestatator pe site-ul magazinului online sau prin telefon împreună cu operatorul. Utilizați o căutare convenabilă în magazinul nostru online. Încercați să utilizați cuvinte cheie: model, marcă sau categorie de produse. Sau utilizați un catalog gata de produse cu secțiuni logice. Puteți adăuga mărfuri la coș folosind pictograma „coș” din produs făcând clic pe acesta. După adăugarea tuturor bunurilor de care aveți nevoie în coș, ar trebui să mergeți direct la coșul comenzii dvs. (pictograma „coș” se află în colțul din dreapta sus al paginii magazinului online), unde puteți edita comanda prin adăugarea sau eliminarea mărfurilor, precum și modificarea cantității acestora , completați datele necesare pentru plasarea unei comenzi. În continuare, trebuie să apăsați tasta „trimiteți comanda” sau „achită comanda”, în funcție de metoda de plată selectată. După plasarea comenzii, operatorul magazinului online vă va contacta pentru a confirma comanda și a stabili toate detaliile acesteia, precum și detaliile de livrare.


ACHITAREA

Plata se poate face:

În  numerar – plata este acceptată în lei, conform prețurilor de pe site. Curierul va livra comanda la adresa și timpul convenit cu dv.

Prin transfer –  pentru achitarea prin transfer, după ce se face comanda, persoanelor juridice li se va trimite bonul de plată. Pentru aceasta, trimite-ți datele fiscale și bancare ale companiei dv. pe adresa de email: info@promstore.md

Plata online – plata se face prin carduri bancare Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard и American Express. Dacă selectați această formă de plată, veți fi redirecționat automat către pagina de plată securizată a băncii, unde va trebui să introduceți detaliile cardului pentru plată. Nu se percepe nicio comision suplimentară pentru aceste plăți. Plata se face în lei la cursul băncii care a emis cardul și se bazează pe un sistem securizat de procesare a plăților online care asigură confidențialitatea și securitatea operațiunilor. Prelucrarea datelor cardului este realizată exclusiv de către bancă, magazinul nostru nu solicită și nu stochează nicio informație despre card.

 


Toate prețurile produselor (inclusiv cele cu reducere ) și serviciile de livrare pe site sunt indicate  în monedă națională MLD și include cota TVA 20%.


LIVRAREA PRODUSELOR

ÎN RAZA ORAȘULUI CHIȘINĂU

Livrarea produselor în raza municipiului Chișinău se efectuează gratuit în cazul în care valoarea minimă a comenzii este de 500 lei.

Pentru comenzile cu valoare mai mică de 500 lei, costul transportului este 35 lei.

Livrarea expres - este efectuată  timp de 3 ore din momentul efectuarii comenzii și va costa 60 lei.

Produsele comandate se livrează într-un termen de cel mult 2 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, între orele 09:00 și 18:00. 


ÎN AFARA ORAȘULUI CHIȘINĂU

Livrarea pe teritoriul Republicii Moldova este efectuată în termen de 72 de ore.

Costul livrării produselor în afara Chișinăului:

Gratuit - pentru comenzile cu valoare mai mare de 1.000 lei

Pentru comenzile ce nu depășesc suma de 1.000 lei:

140 lei - pentru produsele voluminoase, 80 lei – pentru produsele mai puțin voluminoase.



Fiecare comandă este preluată de managerii companiei și împreună cu dvs. stabilesc timpul livrării. Curierii noștri vor livra comanda la adresa și ora convenită cu dvs. demonstrînd: integralitatea și funcționalitatea produselor (pentru produse electrice), precum și vor pregăti  toate documentele necesare.


RETURNAREA MĂRFURILOR

 În termen de 14 zile, vom schimba pentru dvs. un produs de bună calitate pentru unul similar, dacă produsul specificat nu se potrivește cu forma, dimensiunile, culoarea sau din alte motive nu poate fi utilizat în scopul propus, cu recalcularea corespunzătoare în cazul unei diferențe de preț. Dacă mărfurile necesare pentru schimb nu sunt disponibile, vom lua mărfurile de la dvs. și vă vom returna costul.Returnarea sau schimbul de bunuri nealimentare de bună calitate se face în cazul în care produsul specificat nu a fost utilizat, prezentarea acestuia, proprietățile consumatorului sunt păstrate și există dovezi ale achiziționării acestui produs. O listă de produse nealimentare de bună calitate care nu pot fi schimbate pentru un produs similar este prezentată în anexa la Legea nr. 105 din 13 martie 2003 Privind protecția drepturilor consumatorilor. În cazul returnării mărfii, banii pentru mărfurile returnate sunt returnate cumpărătorului în același mod în care au fost plătite pentru bunuri.Vă rugăm să rețineți că, în cazul returnării (schimbului) de bunuri de bună calitate, costul plătit al serviciilor pentru livrarea mărfurilor nu este rambursat, iar costul serviciilor de transport aferente returnării (schimbului) de bunuri de bună calitate este, de asemenea, taxat în conformitate cu reglementările de livrare.